søndag, oktober 08, 2006

For en dag....

I dag skjedde det noe som ikke har skjedd på mange år... Jeg våknet kl. 16.40. og fikk nesten panikk... Hallo liksom... klokken var nesten 5 og jeg skjønte ingenting.. Jeg var seint i seng, men likevel... Helledussen.... Det var den søndagen liksom... Blir nesten litt sur og.. så unødvendig å kaste bort en hel dag på å sove..

Ellers så kan jeg informere om at jeg og Rango har kjøpt oss flybilletter til Bergen i dag=) Vi kommer helgen 27-29 okt. Håper det er mange som er i Bergen da, så vi kan finne på mye kult:) Nå er klokken snart 11 og jeg må i seng.. Virkelig trøtt etter hele 6 timer våken;)

Peace out! Brill:)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

hallaien! så gøy at du kjem til bergen!!!!!!! eg gler meg!!!!! hoho
Ingrid B.

oktober 08, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kjempekjekt at dere kommer! Jeg er selvfølgelig klar! Gleder meg!

oktober 09, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hallo:) Så kjekt at du har fått deg blogg Camilla!! Virkelig kult! Og utrolig flott at dere kommer til Bergen - gleder meg kjempe masse!!!

oktober 10, 2006  
Anonymous Anonym said...

Eg og gler meg:) Har jo ikkje sett deg på veldig veldig lenge no! Velkommen:)

oktober 19, 2006  
Blogger Brills Blogg said...

Takk takk Marta:) Skal bli veldig kjekt å se dere alle igjen... Både jeg og Ragnfrid gleder oss max:) Vi sees.. klems

oktober 22, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home