lørdag, januar 06, 2007

Det ordnar seg....

Da er det nye SIM-kortet på plass og jeg har endelig min etterlengtede mobil igjen.. takk og lov...
Denne uken startet jeg i ny jobb på Ullevål.. Er både spennende og skremmende.. Litt større en jeg er vant til, men folk er hyggelige og det er mange nye utfordringer for å si det sånn... Sykt mye å sette seg inn i.. Heldigvis har jeg Anne der (som og begynte på tirsdag..) Så det er nice.. Greit å ha noen kjentsfolk liksom... Skal ha 5 uker opplæring og så er det ut i selvstendig arbeid.. iiik... skummelt... men men.. ordner seg sikkert...
I dag er det lørdagsfri og jeg og marius har hatt sen frokost.. Friedlandskreppene skal utforske nye aktiviteter i dag, så vi starter med "powewalk" (hvertfall marius.. hehe) og så blir det bowling i kveld... arti arti... kjekt å finne på noe vi ikke pleier... Fra nå av skal bloggen oppdateres jevnlig:) Ha en fin helg folkens.. krams

1 Comments:

Blogger Anne said...

Godt å ha deg også der, Brill!! ;)

januar 07, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home