lørdag, februar 03, 2007

Jakten på den rosa mobilen.....

Oki... Nå er jeg litt oppgitt liksom... Hele mitt liv har jeg vært ganske heldig, og sluppet unna tyverier... Men så plutselig klarer jeg å bli frastjålet mobilen min 2, (JA 2) ganger i løpet av 1 mnd... Jeg bare sier det: ER DET MULIG!!!!!!!!!!!! Så hvis noen prøver å nå meg, så er det en grunn til at jeg ikke svarer... Håper å få ny på tirsdag....Kanskje mandag hvis chess er snille;) Pass godt på sakene deres.... Denne gangen åpnet noen vesken min mens jeg hadde den over skulderen... Flaks at de ikke så bankkortet og de løse pengene... Så i dag skal jeg ut å kjøpe stygg mobil... Det nytter jo ikke å ha en som alle andre vil ha.... ;) Peace out!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvordan klarer du det, Camilla? Men rosa mobil..alle vil jo selvsagt ha en rosa mobil, ikke så rart at den ble tatt. Og nå er det nok en lykkelig eier i et av oslos mørke smau som akkurat i dette øyeblikk taster en melding på DIN ROSA MOBIL! Mens du..atter en gang..må vente på ny mobil!

februar 06, 2007  
Anonymous Anonym said...

Olala Camilla.. dette var da voldsomt!!
Har du fått mobil igjen nå?
For jeg kommer (mest sannsynlig) til oslo på onsdag.. om vi får passene våre.. og da lurte jeg på om du ville møte meg litt på onsdag kveld?

februar 08, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home