onsdag, februar 28, 2007

En liten oppdatering:)






































































Har ikke vært flink å skrive her, så nå tenkte jeg det var på tide med en aldri så liten oppdatering... Nå har jeg jobbet i den nye jobben i snart 2 mnd. Det er mye å sette seg inn i, men trives veldig godt;) Mange utfordringer i en travel hverdag, men jeg lærer sykt mye, og det skal man ikke kimse av...:) Har begynt i turnus nå, og det er DEILIG.... mer fri, og noen aftenvakter hjelper på mitt A4 liv.. hehe... Det er ikke bare bare å være yrkesaktiv... Må si jeg savner studentlivet... sukk.... men men skal ikke klage når lønningen kommer inn på konto:) Det er drit nice... Ellers så trives vi i den nye leiligheten... Har vært en del nabobråk og sånn siden vi flyttet inn, men etter at tante brill og beth sa i fra har det såvidt vært en eneste boomblaster på i denne bygningen;) hehe.... Skreppene ordner opp=)
Tenkte jeg skulle legge ut noe bilder fra forrige uke... Var hjemme hos mor og far en tur, sammen med Kristin og Ludvig.. Ååå han han blitt så god... 13 mnd og snart på beina:) Tar vel bare et par uker nå... Arti å være tante=)

Og så er det noe bilder fra helgens karaokesuksess med beth i spissen:) Start spreading the news...... Ingvild og Marius ser ut som de er imponert:) Hvertfall Marius... hehe.... Vi tar en ruuuungende og lystig vaaals... fyll luft i lungene med Gunnvor Haaals, og kjære Vidar Lønn du er så skjøøønn, jeg skulle ønske at du var min søøøønn...