torsdag, mars 08, 2007

Tur med Danskebåten=)

I desmeber bestemte jeg og 3 venninner fra jobben å ta en skikkelig juleshoppingsharrytur til københavn med danskebåten:) Har akkurat fått bildene så tenkte å legge ut noen... Vi hadde en knall tur med digg julemat, shopping og champagne:) Vi koste oss masse!!!

Trine og Anne Britt koser seg med julemat og riskrem;)














Fram med snuslæppan=)


















Too cool for school:0)















Jentene er klare for å innta strøget!!! Klare for shopping!!!














LACT-Jentene. Trine, Lill, Meg og Anne Britt:)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

oppdateeinger lille venn!! Du har an i tikken - sjekk reglene på min blogg!

mars 27, 2007  
Anonymous Anonym said...

Hola Cammis!! Goy aa lese bloggen din! Bra aa faa litt oppdateringer om livet ditt.Lenge siden sist skreppa:) Skal du vaere i Oslo i sommer? Det skal jeg se... saa da maa vi treffes i saa fall:)
Peace and love fra rango!

mars 27, 2007  
Blogger Brills Blogg said...

Hellu Lene:) Jeg lover å bli flinkere å oppdatere...:) hehe... skal lese dine regler...;)

Rango:) Hvordan har du det i ECUADOOOOR??? Håper alt er bra, og at dere trives... Ser hvertfall sånn ut på bloggen din:) Jeg skal være her stort sett i hele sommer, så da må vi finne på noe sprell:) krams

mars 28, 2007  
Blogger Anne said...

Hej, Brills! Skulle ikke du få fres i bloggen igjen? :p Skriv litt daaaaaaa, jeg lurer på hva som skjer der ute i verden. Jeg lever jo bare i min lille boble her, nesten som i et realityshow.. give me outside information!! :)

juni 10, 2010  

Legg inn en kommentar

<< Home